دوربین مداربسته اکسیس Axis

دوربین مداربسته اکسیس نمایندگی خریدوقیمت دوربین Axis

دوربین مداربسته اکسیس نمایندگی رسمی خرید دوربین Axis معرفی قیمت دوربین مداربسته اکسیس

معرفی و قیمت دوربین مداربستهAxis  سه دوربین پانوراما را معرفی می‌کند که چهار جریان را با حداکثر کیفیت 4K در هر کانال ارائه می‌کنند تا نمای کلی عالی و پوشش دقیق ارائه کنند. ایده‌آل برای نظارت بر منطقه وسیع، دارای عملکرد روز/شب و نور IR 360 درجه برای فیلم‌برداری واضح و بدون بازتاب و کیفیت تصویر عالی حتی در نور کم یا تاریکی کامل است.

خرید دوربین مداربسته اکسیس

مدل دوربین مداربسته اکسیس AXIS P3735-PLE 4*2 مگاپیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه در هر کانال، AXIS P3737-PLE 4*5 مگاپیکسل با سرعت 20 فریم در ثانیه در هر کانال، در حالی که AXIS P3738-PLE وضوح 4*4K با سرعت 15 فریم در ثانیه در هر کانال ارائه می‌کند. این دوربین‌های کامپکت را می‌توان برای نظارت محتاطانه به صورت توکار نصب کرد یا برای پوشش کامل ۳۶۰ درجه در سقف‌ها نصب کرد. وقتی روی گوشه‌ها نصب می‌شوند، پوشش 270 درجه را ارائه می‌کنند. دارای پوشش مقاوم در برابر دستکاری و محافظ آب و هوا با درجه IP66-/IP67 یکپارچه، در برابر باران، برف و نور خورشید محافظت می‌شوند—ایده‌آل برای نصب دیوار در فضای باز. علاوه بر این، هر چهار سر دوربین وریفوکال قابل جابجایی و چرخش هستند تا بسته به نیازهای خاص، میدان دید بهینه را فراهم کنند.

سنسور دوربین اکسیس

این دوربین‌های اکسیس با عملکرد بالا که بر روی ARTPEC-8 ساخته شده‌اند، دارای واحد پردازش یادگیری عمیق هستند که نیاز به سرورهای گران قیمت را از بین می‌برد و سیستم سریع‌تر و مقیاس‌پذیرتر را امکان‌پذیر می‌کند. برای شناسایی و طبقه‌بندی افراد و وسایل نقلیه، به‌عنوان مثال وارد شدن به یک منطقه تعریف‌شده توسط کاربر، می‌توان فراداده و جریان‌های AXIS Object Analytics را در چندین کانال اجرا کرد.

مشخصات دوربین مداربسته Axis

     هر زاویه تا 4*4K

     نور مادون قرمز 360 درجه با LED های کنترل شده جداگانه

     گزینه های نصب انعطاف پذیر

     پشتیبانی از تجزیه و تحلیل پیشرفته

     دستگاه محافظ Axis Edge Vault

دوربین مداربسته اکسیس

دوربین‌های پانوراما مصرف انرژی بسیار کارآمد و پیشرو در بازار را در مقایسه با دوربین‌های چند سنسوری حتی با فعال کردن IR ارائه می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها شامل Axis Edge Vault، یک پلت‌فرم امنیت سایبری مبتنی بر سخت‌افزار است که از دستگاه محافظت می‌کند و از اطلاعات حساس در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند.

دوربین مداربسته اکسیس اسپید دام Axis

معرفی قیمت دوربین مداربسته اکسیس اسپیدد دام   AXIS Q6318-LE را راه‌اندازی کرده است، یک دوربین اکسیس PTZ با سرعت بالا که دارای نور IR و عملکرد روز/شب برای نظارت در تاریکی شدید است. ایده آل برای نظارت شهری، وضوح عالی 4K UHD و سنسور 1/2 اینچی با زوم اپتیکال 31 برابر را ارائه می دهد.

دوربین اکسیس اسپید دام Axis

عملکرد بالا دارای فوکوس لیزری برای فوکوس دقیق – حتی در تاریکی است. با AXIS Object Analytics، شناسایی و طبقه‌بندی انسان‌ها و وسایل نقلیه امکان‌پذیر است – که همگی برای نیازهای نظارتی خاص طراحی شده‌اند. این شامل ردیابی خودکار 2 با عملکرد کلیک و ردیابی، و همچنین کمک جهت یابی با پوشش های پویا برای ردیابی شی فعال و جهت یابی سریع است. علاوه بر این، ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) را ارائه می‌کند که دارای گواهی FIPS 140-2 سطح 2 است تا از ذخیره‌سازی امن همه کلیدها و گواهی‌های رمزنگاری اطمینان حاصل کند.

مشخصات فنی دوربین مداربسته اکسیس اسپید دام Axis

     سنسور 1/2 اینچی با زوم اپتیکال 31 برابر

     روشنایی IR، عملکرد D/N

     AXIS Object Analytics، Autotracking 2

     فوکوس لیزری برای فوکوس دقیق

     گواهی TPM، FIPS 140-2 سطح 2

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته اکسیس

این دوربین مداربسته اکسیس مقرون به صرفه از اتصالات فیبر و PoE پشتیبانی می کند که امکان نصب آسان و اتصالات طولانی مدت را فراهم می کند. علاوه بر این، دوربین دارای دو ناحیه دما برای صرفه جویی در انرژی است، به ویژه در هنگام استفاده از پنل های خورشیدی یا باتری برای تغذیه دوربین مفید است. برای عملیات مقرون به صرفه تر، کافی است بین دو محدوده دمایی مختلف انتخاب کنید.

 

دوربین مداربسته اکسیس دام تحت شبکه

دوربین مداربسته اکسیس یک دوربین از جنس استیل ضد زنگ درجه دریایی را معرفی می کند که عملکرد قدرتمندی را در محیط های خشن ارائه می دهد. برای استفاده در تاسیسات فرآوری مواد غذایی تایید شده است، کیفیت تصویر عالی و جزئیات پزشکی قانونی را با وضوح عالی 4K ارائه می دهد.

دوربین مداربسته اکسیس AXIS P3268-SLVE که در یک محفظه از جنس استنلس استیل (SS 316L) پولیش شده است، می تواند در برابر اثرات خورنده آب دریا (دارای گواهی DVN) و مواد شیمیایی پاک کننده مقاومت کند. تمیز کردن و نگهداری آن آسان است، توسط NSF/ANSI مطابق با استاندارد 169 (تجهیزات و دستگاه‌های غذایی با هدف خاص) برای استفاده در تأسیسات پردازش مواد غذایی تأیید شده است. دارای Lightfinder 2.0 و Forensic WDR برای ارائه رنگ های واقعی و جزئیات عالی در نور چالش برانگیز یا تاریکی نزدیک. علاوه بر این، OptimizedIR فیلمبرداری واضح و شفاف را در تاریکی کامل تا 40 متر (130 فوت) تضمین می کند.

دوربین مداربسته اکسیس دام ip

 با کارایی بالا شامل واحد پردازش یادگیری عمیق (DLPU) است تا قابلیت‌های پردازش و ذخیره‌سازی را بهبود بخشد. این امکان جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بیشتر از قبل را فراهم می کند. علاوه بر این، با پشتیبانی از ACAP نسخه 4، می‌توان با برنامه‌های کاربردی سفارشی مبتنی بر یادگیری عمیق در لبه موجود از Axis و شرکای آن، به سیستم ارزش افزود.

مشخصات فنی دوربین مداربسته اکسیس AXIS

     پوشش فولاد ضد زنگ درجه دریایی

     دارای گواهینامه NFS/ANSI استاندارد 169

     دارای گواهی DNV برای محیط های دریایی

     کیفیت تصویر عالی در 4K

     پشتیبانی از تجزیه و تحلیل با یادگیری عمیق

دوربین تخت شبکه دام اکسیس

 سازگار با IK11، NEMA 4X و IP66/67/68 در برابر آب و هوا و ضربه مقاوم است. علاوه بر این، شامل Axis Edge Vault، یک پلتفرم امنیت سایبری مبتنی بر سخت‌افزار است که یکپارچگی دستگاه را تضمین می‌کند و از آن در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند.

 

برای خرید دوربین مداربسته اکسیس و برای اطلاع از قیمت نمایندگی دوربین اکسیس رسمی با مشاورین شرکت آرتان تماس بگیرید:02155926639-09123390561 ,واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 2