دوربین های ریز مخفی

خرید دورین مخفی کاشان دوربین مداربسته بسیم کوچک سیمکاتری

خرید دوربین مخفی رم خور کاشان بیسیم انواع قیمت دوربین مداربسته مخفی اصفهان دوربین کوچک بیسیم رم خور وای فای فروش دوربین سیمکارتی میکروفن دار

 

دوربین مخفی بیسیم وای فای مشخصات فنی دوربین بیسیم رم خور وای فای

ویدئو: 1920 x 1080 پیکسل

نمایش: از طریق تلفن هوشمند / پخش در رایانه

زاویه دید: بیان نشده است

فضای ذخیره سازی: TF (Micro SD)

قدرت: باتری لیتیوم یونی 1500 میلی آمپر ساعتی

اندازه: 5*3*12 سانتی متر

وزن: 80 گرم

دلایل خرید

+ قابل نصب به صورت مجزا

+ ضبط فعال با حرکت

+ تا 8 ساعت باتری

دوربین مخفی کوچک بیسیم

فشار دادن وسایل الکترونیکی – از جمله باتری و میکروفون – به سمت پایین کابلی که می‌توان آن‌ها را بطور مجزا پنهان کرد، مشخصات پایینی را حفظ می‌کند. این بدان معناست که شما می توانید تمام سادگی یک دوربین گوشی پسند را داشته باشید، اما پنهان کردن آن کمی ساده تر است.

دوربین کوچک بیسیم

مجهز به تشخیص حرکت یا گزینه‌های ضبط ساده، یک حالت حلقه نیز دارد – برای نگه‌داشتن جدیدترین فیلم‌ها به هزینه فیلم‌های قدیمی‌تر. یک کارت 32 گیگابایتی TF موجود است که می‌توانید آن را به راحتی در رایانه خود مرور کنید یا در صورت تمایل کارت بزرگ‌تری را در آن قرار دهید. 30 فریم در ثانیه به این معنی است که با این 32 گیگابایت، حدود 4 ساعت زمان ضبط خواهید داشت.

خرید دوربین مخفی

نسخه در بازار وجود دارد، یکی با وای فای در کیسه الکترونیکی، بنابراین می توانید از گوشی خود نظارت کنید و دیگری با یک میکروفون ساده و دستگاه ضبط (به کارت). بررسی کنید که خرده فروش شما کدام نسخه را تحت فشار قرار می دهد. سیگنال‌های Wi-Fi می‌توانند توجه کسانی را که آشکارساز سیگنال دارند جلب کنند، اما راحت‌تر هستند.

برای مشاوره و اطلاع از محصولات خریدوقیمت دوربین مخفی دیگر لطفا ( کلیک ) کنید

دوربین مداربسته کوچک بیسیم:

این نوع از دوربین ها از نوع دوربین وایرلس آنالوگ می باشند. دلیل آنالوگ بودنشان هم این است که برای دوربین مداربسته دیجیتال سیستم پردازش تصویر دیجیتال نیاز است که به فضای بزرگی برای چیپست هایش نیاز دارد. از اینرو در حال حاضر نمی توان دوربین های وایرلس دیجیتال خیلی کوچکی در بازار پیدا کرد.

قوانین مربوط به استفاده از دوربین های ریز به عنوان دوربین مخفی و دوربین جاسوسی و انواع دستگاه شنود

استفاده و خرید دوربین مخفی

قوانین استفاده و خرید دوربین جاسوسی

معرفی کوچکترین دوربین جاسوسی دنیا

انواع دوربین مخفی بیسیم

قوانین انواع دوربین خودکاری جاسوسی

معرفی انواع دستگاه شنود سیمکارتی

پیامدهای قانونی استفاده از دستگاه شنود سیم کارت خور

کاربردهای غیر مجاز دوربین

استفاده از انواع دوربین های ارائه شده به عنوان دوربین مخفی و دوربین جاسوسی غیر مجاز و غیر قانونی می باشد. پیشنهاد میشود از خرید دوربین مخفی و خرید دوربین بیسیم و سایر تجهیزات جاسوسی و شنود پرهیز فرمائید. و از تجهیزات ارائه شده استفاده درست نمائید تا با برخورد قانونی مواجه نشوید.

                    برای دریافت مشاوره رایگان وبهترین عملکرد استفاده از محصولات و خرید انواع دوربین ربسته بیسیم رم خور با شماره 02155926639-09123390561 واتساپ

تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =