توجه*توجه: استفاده از کلیه تجهیزات فیلمبرداری و ضبط صدا برای اهداف مجرمانه و غیر قانونی، مجازات‌های سنگین قانونی را به همراه خواهد داشت.

دوربین کوچک بی سیم و دوربین ریز با سیم: خرید انواع دوربین بسیار کوچک ارزان مخفی و دوربین مداربسته مینیاتوری ATM پین هول بیسیم و خرید دوربین مخفی و خرید کوچکترین دوربین جاسوسی ریز به عنوان دوربین مخفی بی سیم

دوربین کوچک و دوربین ریز ومخصوص

پخش، فروش و قیمت خرید انواع دوربین های کوچک و ریز

انواع دوربین مدار بسته کوچک

انواع دوربین مداربسته ریز

انواع دوربین مینیاتوری و دوربین پین هول ATM

انواع دوربین کوچک اچ دی پین هول برای دستگاه خودپرداز و انواع دوربین مینیاتوری HD برای نظارت نامحسوس

کوچکترین نوع دوربین مداربسته

انواع دوربین نانو و دوربین میکرو و دوربین بند انگشتی

انواع دوربین کوچک بیسیم و انواع دوربین ریز وایرلس

دوربین بیسیم کوچک و دوربین وایرلس ریز

ارائه قیمت دوربین های کوچک ارزان قیمت بی سیم

دوربین مداربسته ارزان قیمت با سیم ریز

دوربین های بسیار کوچک دید درد شب

مینی دوربین وای فای رم خور دید در شب

دوربین مدار بسته ارزان کوچک

 

انواع دوربین کوچک

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه قطعات الکترونیکی و انواع بردها و چیپست ها، روز به روز سایز تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی کوچک تر، ریز تر و پرتابل تر میشود. انواع دوربین های فیلمبرداری، عکاسی و دوربین های مداربسته نیز از این پیشرفت تکنولوژی بی بهره نماده اند. در آغاز دوربین های کوچک و دوربین های بسیار ریز برای کاربردهای بسیار خاص علمی و نظامی مورد استفاده قرار گرفتند.

با ارزان تر شدن این نوع از دوربین ها، کاربرهای جدید و عمومی تری برای آنها ایجاد شده است. از دوربین های کوچک در بسیاری از موارد عمومی استفاده میشود.

 

برخی از کاربردهای مجاز دوربین های کوچک

استفاده در صنعت

استفاده در محیط زیست

استفاده در فیلمبرداری ها و عکاسی های ورزشی و طبیعت و محیط وحش

استفاده به عنوان دوربین ورزشی و اسپرت کمرا و اکشن کمرا

استفاده به عنوان دوربین مداربسته و در سیستم های نظارتی در شرایط خاص

استفاده برای ثبت وقایع خاص

استفاده در موقعیت های مختلف داخل و خارج از خودرو

استفاده به عنوان دوربین دنده عقب ماشین

و بسیاری از کاربردهای دیگر

 

کاربردهای غیر مجاز دوربین های کوچک

همانگونه که از بسیاری از ابزارهای در دسترس بشریت استفاده مفید و سوء استفاده های مخرب میشود، از این تجهیزات نیز ممکن است افرادی سوء استفاده نمایند.

افرادی که از چنین تجهیزاتی استفاده های غیر مجاز می نمایند جدا از مباحث اخلاقی باید نگران برخوردهای شدید قانونی نیز باشند. استفاده از دوربین ها و تجهیزات ریز و کوچک به عنوان تجهیزات جاسوسی و دوربین مخفی بدون مجوز غیر قانونی بوده و پیگردهای قانونی شدیدی را به همراه خواهد داشت.

 

انواع دوربین کوچک وای فای و انواع دوربین ریز رم خور

دوربین مخفی بسیار کوچک ارزان و دوربین مداربسته مینیاتوری ATM پین هول بیسیم و قوانین خرید دوربین مخفی و خرید کوچکترین دوربین جاسوسی ریز به عنوان دوربین مخفی بی سیم و دوربین خودکاری نانو بند انگشتی

دوربین کوچک و دوربین ریز

دوربین کوچک مخفی بی سیم دوربین ریز جاسوسی قیمت خرید دوربین مخفی مدار بسته بسیار کوچک جاسوسی حافظه دار رم خور مینیاتوری پین هول HD ATM دوربین خودکاری نانو بند انگشتی وایرلس

دوربین کوچک و دوربین ریز: معرفی انواع دوربین مداربسته بسیار کوچک و ریز، و انواع دوربین فیلمبرداری و عکاسی کوچک به همراه بررسی انواع تکنولوژی دوربین های بسیار ریز و دوربین های نانو

پخش، فروش و ارائه لیست قیمت خرید انواع دوربین های مداربسته کوچک بیسیم رم خور به همراه کارت حافظه

فروش انواع دوربین مداربسته مینیاتوری و دوربین پین هول

فروش انواع دوربین کوچک بیسیم و دوربین ریز با سیم (سیمدار) ارزان قیمت و دوربین های کوچک و قدرتمند HD وایرلس رم خور گرانقیمت

ارائه قوانین مربوط به استفاده از دوربین های مداربسته و فیلمبرداری به عنوان دوربین مخفی و دوربین جاسوسی و مشکلات قانونی حاد در اثر سوء استفاده از این دوربین ها

آموزش موارد کاربرد و نحوه استفاده از دوربین های کوچک و دوربین های نانو به عنوان دوربین های ورزشی اسپرت کمرا و دوربین های کوچک حفاظتی

معرفی انواع تجهیزات فیلمبرداری و استراق سمع غیر قانونی اعم از دوربین های خودکاری و دوربین های نانو برای جاسوسی و دستگاه شنود سیمکارتی و دوربین کوچک مخفی غیر قانونی بدون مجوز، و اطلاع رسانی در مورد مجازات‌های قانونی در اثر سوء استفاده از این تکنولوژی ها

فروش انواع دوربین نانو قابل نصب بر روی بدن، کلاه کاسکت، دوچرخه، موتور سیکلت و ماشین برای فیلمبرداری ورزشی HD اچ دی

 

 

دوربین مداربسته مینیاتوری (دوربین پین هول / دوربین ATM)

دسته ای از دوربین های کوچک دوربین های مینیاتوری می باشند. دوربین مداربسته مینیاتوری دوربین های کوچکی می باشند که از وضوح و کیفیت تصویر مناسب و حتی در برخی مدل ها، از کیفیت تصویر بالا و اچ دی برخوردارند. انواع دوربین مینیاتوری آنالوگ ، دوربین مینیاتوری AHD و دوربین مینیاتوری تحت شبکه قابل ارائه توسط فروشگاه اینترنتی آرتان به شما مشتریان گرامی می باشند.

به دوربین های مینیاتوری، دوربین پین هول یا دوربین مداربسته پین هول و یا دوربین مداربسته ATM نیز می گویند. دلیل نامگذاری دوربین های پین هول به نام دوربین ATM ، کاربرد خیلی زیاد دوربین های پین هول در دستگاه های خود پرداز ATM می باشد. دوربین های مینیاتوری علاوه بر دستگاه های ATM در بسیاری از موارد دیگر، بسته به موقعیت و شرایط مکان نصب دوربین مداربسته کاربرد دارند.

دوربین های کوچک حرفه ای

به تازگی و با پیشرفت تکنولوژی دوربین های بسیار کوچک فیلمبرداری و عکاسی وارد بازار شده اند که کاربردهای حرفه ای، تجاری، صنعتی و ورزشی دارند. دسته ای از این دوربین های ورزشی کوچک به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. مزیت این دوربین ها در اندازه بسیار کوچک آنها، کیفیت بسیار بالای آنها، قابل نصب و استفاده در شرایط مختلف و نهایتا مقاومت آنها در برابر ضربه و خرابی و رطوبت می باشد. دوربین های ورزشی GOPRO و دوربین های ورزشی ACTIONCAM سونی از جمله این دوربین های ورزشی می باشند. از آنجایی که از دوربین های ورزشی ذکر شده به عنوان دوربین مداربسته استفاده نمیشوند، برای خرید دوربین های ورزشی می توانید به بخش اسپرت کمرا و اکشن کمرا مراجعه نمایید.

 

دوربین های ریز و دوربین های بسیار کوچک

دسته دیگری از دوربین های کوچک می باشند که بسیار ریز و کوچک هستند. کوچکی بسیار زیاد این دوربین ها از آنها ابزاری برای جاسوسی ایجاد کرده است. به دلیل سوء استفاده های ممکنه از این دوربین های جاسوسی به عنوان دوربین مخفی غیر قانونی، باعث شده تا خرید و فروش بسیاری از این دوربین ها غیر قانونی باشد. البته باید توجه داشت که این دوربین های بسیار ریز و کوچک که بسیاری از افراد قصد استفاده از آنها به عنوان دوربین جاسوسی و دوربین مخفی را دارند، از کیفیت تصویر بسیار پائینی برخوردارند.

دسته ای از این دوربین ها به نام دوربین خودکاری (دوربین مداربسته خودکاری) و دوربین قوطی کبریتی (دوربین مداربسته قوطی کبریتی) در بازار به صورت غیر قانونی خرید و فروش می شوند. قبل از هر گونه استفاده ای از این دوربین ها، باید بدانید که خرید و فروش و به همراه داشتن این دوربین ها جرم محسوب می شود. ما نیز بیشتر از اینکه به اطلاع شما برسانیم که این دوربین ها غیر قانونی می باشند، صحبت بیشتری در مورد این نوع دوربین ها نداریم، مگر برای ارگان های ضی صلاح، آن هم با مجوز قانونی.

 

دوربین های مینی دی وی Mini DV Camera

این دسته از دوربین های کوچک قانونی می باشند. ابعاد این دوربین ها در حد اندازه چند سانتی متر است و قابلیت نصب رم بر روی خود را دارا می باشند. به این دوربین ها، دوربین های کوچک رم خور، یا دوربین مداربسته کوچک حافظه دار نیز می گویند. دوربین های مینی DV مستقیما می توانند فیلم های تصویر برداری شده را بر روی کارت حافظه خود ذخیره نمایند.
معایب این دوربین ها عبارتند از:

1) طول عمر شارژ باتری کوتاه و در حد چندین ساعت.

2) حافظه کوتاه فیلمبرداری در حد چندین ساعت.

3) کیفیت تصویر نه چندان جالب.

کاربرد دوربین های مینی DV بیشتر در دوربین داخل خودرو های عمومی مسافری برای مقابله با جرم و جنایت می باشد. همچنین در مواردی می توان از این دوربین ها برای مراقب از خودرو در برابر آسیب زدن بیرونی استفاده نمود. با این وجود این دوربین ها برای جلوگیری و یا مقابله با سرقت خودرو کاربرد چندانی ندارند.

 

دوربین های کوچک بیسیم (دوربین کوچک وایرلس)

دسته دیگری از دوربین های کوچک، دوربین مدار بسته کوچک بیسیم یا دوربین مدار بسته کوچک وایرلس می باشند. انواع دوربین کوچک وایرلس و دوربین کوچک بیسیم در بازار موجو می باشند.

دوربین های وایرلس همانگونه که می توانید در بخش دوربین های وایرلس (دوربین مداربسته وایرلس) و دوربین های بیسیم (دوربین مداربسته بیسیم) مشاهده کنید دارای دو نوع اصلی می باشند :

1) دوربین های وایرلس که در فرکانس شبکه وای فای کار می کنند (یعنی فرکانس 2.4GHz و 5GHz) : این دوربین ها از نوع دوربین های وایرلس دیجیتال و دوربین های بیسیم تحت شبکه می باشند و نیاز به رسیور دوربین بیسیم ندارند.

2) دوربین هایی که از فرکانس های زیر 1GHz برای ارتباطاتشان استفاده می کنند : این دوربین های وایرلس از نوع آنالوگ و یا اچ دی می باشند. و برای ارتباطاتشان نیاز به رسیور مخصوص خودشان دارند.

 

دوربین مداربسته کوچک بیسیم

این نوع از دوربین ها از نوع دوربین وایرلس آنالوگ می باشند. دلیل آنالوگ بودنشان هم این است که برای دوربین مداربسته دیجیتال سیستم پردازش تصویر دیجیتال نیاز است که به فضای بزرگی برای چیپست هایش نیاز دارد. از اینرو در حال حاضر نمی توان دوربین های وایرلس دیجیتال خیلی کوچکی در بازار پیدا کرد.

 

کلمات کلیدی:

دوربين مداربسته ريز HD| دوربين هاي كوچك  AHD| دوربين هاي كوچك جاسوسي مخفی | دوربين هاي كوچك مخفي | دوربین بسیار ریز | دوربین بسیار کوچک | دوربین بسیار کوچک بیسیم | دوربین بیسم کوچک | دوربین بیسیم کوچک | دوربین پرنده کوچک | دوربین چشمی کوچک | دوربین حرارتی کوچک | دوربین حفاظتی کوچک | دوربین خیلی ریز | دوربین خیلی کوچک | دوربین خیلی کوچک جاسوسی | دوربین خیلی کوچک فیلمبرداری | دوربین خیلی کوچک مخفی | دوربین دیجیتال کوچک | دوربین ریز | دوربین ریز بیسیم | دوربین ریز جاسوسی | دوربین ریز فیلم برداری | دوربین ریز مخفی | دوربین شبکه کوچک | دوربین فوق کوچک | دوربین فیلم برداری ریز | دوربین فیلمبرداری سایز کوچک | دوربین فیلمبرداری کوچک | دوربین فیلمبرداری کوچک hd | دوربین فیلمبرداری کوچک ارزان | دوربین فیلمبرداری کوچک با کیفیت